Categorie: Werkstation, Microsoft 365

Hoe stel ik Outlook 365 in op een Windows 10 PC?

Probeer het zelf

Uw Office 365 account installeren op een Windows 10 PC? Wij leggen in deze handleiding uit hoe dat mogelijk is! 

Opmerking: voor het uitvoeren van deze handleiding dient u over de volgende benodigdheden te beschikken: 

  • Een computer met een Windows 10 versie
  • Uw Microsoft 365 account (inclusief e-mailadres & wachtwoord) 

 

Klaar om te installeren? Let's go! 

  1. Ga naar https://office.com en log in met uw Microsoft 365 account.
  2. Klik vervolgens op 'Office installeren' en op 'Premium-apps van Office'. Uw Office 365 programma's worden nu gedownload. 

 

Tijd om de Outlook app in te stellen! 

  1. Klik linksonder op het Windows icoontje en zoek/open het configuratie scherm.
  2. Klik rechtsboven op 'Weergave' en selecteer 'Kleine pictogrammen'.
  3. Dubbelklik vervolgens op het e-mail icoon (Outlook 32 bits). Onderstaand scherm met e-mail configuraties opent: Office 365 - windows10 PC (2).jpg
  4. Klik op 'Profielen weergeven' en op 'Toevoegen'.
  5. Vul bij 'Profielnaam' een unieke naam in (bijvoorbeeld uw bedrijfsnaam of Office 365 profiel) en klik op OK. 
  6. Voer de betreffende e-mail gegevens in, selecteer vervolgens 'Altijd dit profiel gebruiken' en klik op OK.  Office 365 - windows10 PC (4).jpg
  7. Sluit het Configuratiescherm.
  8. Open Outlook, klik links boven in de menubalk op 'Bestand' en kies vervolgens voor 'Account toevoegen'.
  9. U krijgt een van de volgende twee schermen te zien: Office 365 - windows10 PC (6).jpg
  10. Typ uw volledige e-mailadres in en klik op 'Doorgaan'. Voer het wachtwoord van uw e-mailaccount in en klik op 'Aanmelden' of op 'Volgende'. Deselecteer vervolgens het vinkje bij 'Outlook ook instellen op mijn telefoon', klik op 'Gereed' en u bent...

 

Klaar om te mailen! #stayconnected

 

Deel deze pagina
Daisy-blog-avatar.png
Meer informatie