Categorie: Werkstation, Microsoft 365

Ik heb problemen met het synchroniseren van mijn OneDrive. Hoe los ik dit op?

1. Open je OneDrive Client (blauwe wolkje). Je vindt OneDrive rechtsonder in je menubalk bij het klokje of onder het dakje (^).

FAQ-OneDrive sync issues1.png

2. Klik op 'Help & instellingen' en klik vervolgens nogmaals op 'Instellingen'.

FAQ-OneDrive sync issues2.png

3. Selecteer het tabblad 'Instellingen'. 

4. Vink de volgende opties UIT. 'Synchroniseren automatisch onderbreken wanneer dit apparaat in de batterijbesparingsmodus staat is" en 'Synchroniseren automatisch onderbreken wanneer dit apparaat zich in een netwerk naar gebruik bevindt.”.

FAQ-OneDrive sync issues3.png

Klaar…

Je OneDrive App zal nu altijd synchroniseren ongeacht je batterijduur en/of de verbinding. Of je nu verbinding hebt via de hotspot functie van je smartphone of dat je gebruik maakt van een WiFi verbinding in het vliegtuig.

Deel deze pagina
Terug naar het faq overzicht
Daisy-blog-avatar.png
Meer informatie