IT-Helpdesk

IT-Helpdesk

Excellente IT-support, iedere dag weer. Daan staan wij voor. Ons team van professionele helpdeskmedewerkers staat elke dag voor u klaar om u en uw medewerkers van excellente support te voorzien. We beantwoorden graag al uw vragen op IT-infrastructuurgebied en ondersteunen bij de snelle oplossing van problemen. Veel zaken kunnen wij snel én op afstand (remote) oplossen. Mocht het nodig zijn, zijn wij natuurlijk ook zo snel mogelijk op locatie aanwezig, om u daar verder van dienst te zijn.

IT-Helpdesk: bereikbaar via telefoon, mail of portal

Wij zijn dagelijks bereikbaar via 088-2200630 (voor urgente storingen). U kunt de IT-Helpdesk bellen van maandag tot en met vrijdag van 07.30 tot 17.30 uur. Mailen kan ook, via support@it-pg.nl (voor niet urgente zaken). Ook bieden we een portal, waarin u gemakkelijk meldingen kunt indienen en de status en historie van meldingen kunt inzien.

Wilt ook de mogelijkheid tot ondersteuning in de avonduren, tijdens het weekend en op feestdagen? Ook dat kan!

Ook het outsourcen van uw IT-servicedesk behoort tot de mogelijkheden. Neem contact met ons op voor meer informatie. We vertellen u graag meer.