Categorie: Microsoft 365

Hoe kan ik de agenda van mijn collega toevoegen?

Outlook Online webclient

1. Open je Agenda.

2. Klik hier op 'Agenda toevoegen'.

FAQ-Agenda toevoegen1.png

3. Klik 'Toevoegen vanuit adreslijst'.

4. Typ de naam of het e-mailadres van je collega en klik op Toevoegen.

FAQ-Agenda toevoegen2.png

5. Klaar!

 

Outlook client 

1.  Klik in Agenda op Agenda toevoegen.

FAQ-Agenda toevoegen3.png

2. Klik in de groep Agenda toevoegen op Gedeelde agenda openen.

3. Typ een naam of klik op 'Naam...' om een naam in het adresboek te selecteren.

FAQ-Agenda toevoegen4.png

4. Klaar!

De gedeelde agenda wordt weergegeven naast eventuele andere agenda's die al in de weergave zijn geopend.

Wanneer je een gedeelde agenda voor het eerst opent, wordt de agenda toegevoegd aan het mappenvenster. Als je de gedeelde agenda later opnieuw wilt raadplegen, kun je in het mappenvenster op de agenda klikken.

Als de persoon van wie je de agenda wilt openen je hiertoe niet heeft gemachtigd, verschijnt in Outlook een bericht dat je om een machtiging moet vragen. Als je op Ja klikt, wordt automatisch een e-mailbericht geopend waarin je een aanvraag kunt doen om te delen. In dit bericht vraag je de andere persoon om zijn of haar agenda met jou te delen en kun je aangeven dat je jouw standaardagenda ook met hem of haar wilt delen.

Deel deze pagina
Terug naar het faq overzicht
Daisy-blog-avatar.png
Meer informatie